niedziela, 12 marca 2017

36. Skórzana bordowa spódnica


Dzisiaj króciutki post ze względu na totalny brak czasu :( Stylizacja z piękną skórzaną spódnicą, którą niedawno zamówiłam.  Jestem bardzo zadowolona, ponieważ jest świetnie wykonana i sam materiał jest porządny. Oprócz tego mam na sobie siwą bluzkę przeszywaną srebrnymi nićmi z bufiastymi rękawami oraz krótką skórzaną kurtkę. Co sądzicie?






Zamówiłam również kremową koszulkę z perełkami na obszyciu kołnierzyka i przezroczystymi rękawkami.






71 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja i śliczna spódnica ;3.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się ta spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  3. klik: $13,14: $31,63; $10,41; $6,24
    Bufiaste rękawy, jak i skórzane spódnice - znowu w modzie! Kremowa bluzka też jest fajna! Może nawet ją sobie zamówię!^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie bardziej podoba mi się z kremową koszulką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica niezbyt w moim stylu, ale bluzeczki i kurtka bardzo mi się podobają :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz ;) Śliczna jest ta spódnica ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam bordo i skórę. Jak dla mnie super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka jest śliczna, ale spódnica nie przypadła mi do gustu chociaż ma ładny kolor.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie wyglądasz :))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny zestaw. Idealnie pasuje szara bluzka. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna spódniczka i kurtka:) Jak zawsze piękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw idealny:) Pięknie wyglądasz:) <3


    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestawienie idealne! :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zestawy :)
    Osobiście bardziej podoba mi się z tą kremową bluzeczką, bo bardziej wiosennie ale oba bardzo ładne :)
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cute outfit, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/
    https://twitter.com/Elegant_e_blog

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna spódnica i świetny zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna bluzeczka, spódniczka również przepiękna :)!

    www.bliskolasu.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne stylizacje

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uuu, elegancko :D Propozycje nie dla mnie, bo nie przepadam za "skórzanymi" spódnicami, ale Tobie takie stylizacje bardzo pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna spódnica.


    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zestaw :) Bardzo mi sie podoba spódnica ;)
    obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka ślicznotka :* Ta spódniczka i opaska jest wyśmienita :)
    Pozdrawiam i ściskam mocno ;) Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  23. So elegant and cute dear!! Looks amazing :)
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: PFW STREET STYLE MARCH 2017 III

    OdpowiedzUsuń
  24. Aleee tu wiosennie u Ciebie kochana :)
    Piękna stylizacja i ta spódnica, mega super!
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie i dziewczęco wyglądasz! :)

    Obserwuję :)
    teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie. Piękna ta szara bluzezka. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi się ta spódnica! ma boski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale sliczna ta spódnica! :) bordowy to piekny kolor!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor spódnicy jest cudowny, można ją wykorzystać w wielu różnych stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz interesująco!

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - V I N T E D (obniżki cen!)
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie ;) tak dziewczęco <3 poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna spódniczka ma bardzo ładny kolor :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że u mnie także Ci się spodoba :)
    Pozdrawiam ! ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Spódnica wygląda przepięknie! Śliczny jest jej kolor.

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowna! Pozdrawiam wyglądasz! :* Obserwuje Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta pierwsza bluzka jest świetna, bardzo mi się spodobała. Spódnica fajnie gra z ta czarna kurteczka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Super wyglądasz ;) Świetna ta spódnica!
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwsza bluzka szczególnie mi się podoba ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie wyglądasz, tak uroczo i skromnie. :)
    Pozdrawiam! :*

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  39. pierwsza bluzka genialna :) świetnie wyglądasz

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. You look perfect !
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładnie wyglądasz, szczególnie spodobała mi się ta siwa bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładne stylizacje, bardziej do gustu przypadła mi druga, ale pierwsza też jest śliczna!
    Obserwuje :)

    M V R C E L I A zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajna spódnica ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Spódnica ma piękny kolor i fason! Idealnie sprawdzi się na spotkania, do pracy czy na randkę! Świetnie ją przedstawiłaś w stylizacji. Poklikałam: 13.14, 31.63, 16.18, 10,41, 10,41

    PAULYENN ♡

    OdpowiedzUsuń
  45. Kolor super, choć osobiście wolałabym materiałową :)

    OdpowiedzUsuń
  46. spódniczka świetna! bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny look! Spódniczka jest przepiękna <3

    Obserwuję i zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  48. klasycznie i pięknie <3

    http://psychowacja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, pomagam - 13,14$, 31,63$, 16,18$, 10,41$, 6,24$, :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
  50. spódnica bardzo w moim stylu, a kolor oczywiście mój ulubiony :)
    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  51. piękna bluzka i opaska, klik :)

    OdpowiedzUsuń